ПОЛОЖЕННЯ
про навчально-методичну раду Cумського регіонального центру підвищення кваліфікації
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Навчально-методична рада (далі - Рада) Сумського регіонального центру підвищення кваліфікації (далі - Центр) утворюється відповідно до Статуту центру для розгляду напрямів розвитку освітньої та наукової діяльності Центру, визначення змісту, форм і методів надання освітніх послуг.
1.2. Навчально-методична рада є дорадчо-консультативним органом центру. Склад ради формується на громадських засадах.
1.3. Рада діє на підставі Закону України «Про освіту», «Про регіональний центр підвищення кваліфікації» (назва постанови в редакції постанови Кабінету Мiнiстрiв України від 11 грудня 2019 р. № 1036 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2004 р. № 1681"), Статуту Центру та цього Положення.
1.4. У своїй діяльності Рада Центру керується консультативними положеннями, закладеними в Указах Президента України, постановах Кабінету Мiнiстрiв України, документах Національного агентства України з питань державної служби, Сумської обласної державної адміністрації щодо пiдвищення квалiфiкацiї державних службовців, Статутом Центру, даним положенням, сучасними науково-методичними досягненнями національної та закордонної шкіл підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування.
Планомірна, цілеспрямована робота навчально-методичної ради повинна забезпечити підвищення професійного рівня викладачів Центру та ефективність навчального процесу.
1.5. Науково-методична рада створюється наказом директора Центру.
1.6. Головою Ради є директор Центру, а у період його відсутності - заступник з навчальної роботи.
1.7. Організаційне забезпечення роботи Ради покладається на секретаря.
1.8. Робота навчально-методичної ради планується на календарний рік. План затверджується директором центру.
II. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ РАДИ
2.1. Основними завданнями Ради є:
2.1.1. Надання послуг з післядипломної освіти державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування (далі-слухачі) відповідно до законодавства.
2.1.2. Надання науково-методичної інформаційної і консультативної допомоги органам державної влади та органам місцевого самоврядування,в тому числі шляхом видавничої діяльності, задоволення потреб слухачів і замовників навчання.
2.1.3. Обговорення та затвердження контрольних завдань, тестів. передбачених вхідним, поточним та вихідним контролем знань слухачів, методичних розробок, рекомендацій, інформаційно-методичних та інших матеріалів, матеріалів щодо удосконалення навчального процесу, навчально-методичних видань та підготовка їх до друку.
2.1.4. Участь у розробці загальних, спеціальних професійних (сертифікатних) та короткострокових програм підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адмiнiстрацiй, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад.
2.1.5. Координація діяльності творчих груп по розробці та реалізації освітньо-професійних програм та оцінок їх результативності.
2.1.6. Удосконалення методики викладання навчальних дисциплін.
2.1.7. Сприяння підвищенню педагогічної майстерності викладацького складу Центру.
2.1.8. Сприяння апробаціям методичних рекомендацій з інноваційних форм організації навчального процесу та методик контролю знань слухачів.
2.1.9 Розробка матеріалів щодо удосконалення навчального процесу Центру.
2.1.10. Надання консультативної та організаційної допомоги відділам.
Центру з питань планування та виконання наукової, методичної та навчальної роботи.
2.1.11. Аналіз науково-методичної та навчальної діяльності Центру та розробка пропозицій для дирекції щодо її удосконалення.
2.1.12. Надання експертних оцінок наслідків досліджень в усіх напрямах науково-методичної роботи, а також рекомендацій щодо їх публікацій.
2.1.13. Планування, організація, проведення науково-методичних конференцій, симпозіумів, семінарів з науково-методичних, навчальних питань підвищення кваліфікації державних службовців, ефективних технологій навчання, методів контролю знань слухачів, перспективних напрямів навчальної діяльності, запровадження наукових досліджень в навчальний процес Центру.
2.2. Відповідно до поставлених завдань Рада має функції:
2.2.1. Готує пропозиції з удосконалення методичного забезпечення освітнього процесу та якості навчання державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування.
2.2.3. Робить висновки по навчальним, навчально-методичним посібникам та іншим матеріалам, підготовленим до публікації.
2.2.4. Заслуховує науково-педагогічних працівників з питань організації освітнього процесу.
2.2.5. Розглядає інші питання, що стосуються діяльності Центру.
III. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ
3.1. Рада має право:
• утворювати робочі групи за конкретними напрямами діяльності Центру;
• залучати фахівців сторонніх організацій з метою розгляду питань, що відносяться до їх компетенції;
• заслуховувати учасників навчально-виховного процесу з питань, що стосуються їхньої роботи;
• вносить на розгляд керівництва Центру пропозиції з питань організації навчально-виховного процесу та діяльності Центру в цілому.