

Посадові особи органів місцевого самоврядування повинні володіти базовими знаннями й уміннями, необхідними для роботи в умовах децентралізації місцевого самоврядування та змін у законодавстві України.
На виконання цих завдань з 12 по 16 лютого спрямоване підвищення кваліфікації секретарів сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад за програмою тематичного короткострокового семінару «Забезпечення ефективності діяльності місцевих рад», що проходить у Сумському центрі післядипломної освіти.
Програма семінару передбачала ознайомлення слухачів з діловодством у сільських, селищних радах, а саме організацію роботи з документами та контроль за їх виконанням.
Фахівці виконавчого апарату Сумської обласної ради та науковці вищих навчальних закладів регіону надали слухачам практичні рекомендації з питань:
- порядку ведення трудових книжок, особових справ, обчислення стажу служби в органах місцевого самоврядування;
- номенклатури справ сільської ради;
- роботи адміністративних комісій;
- оцінки якості підготовки проекту регуляторного акта та складової аналізу регуляторного впливу;
- електронного декларування доходів посадових осіб органів місцевого самоврядування;
- компетенції районних рад щодо вирішення земельних та водних питань тощо.
Окрема увага була приділена основним напрямам реалізації державної інформаційної політики та положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».
В рамках семінару відбулися тематичні зустрічі під час яких слухачі обговорили актуальні питання діяльності сільської ради.
Отримані на семінарі знання стануть запорукою професійного розвитку означеної категорії слухачів.