ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ
КАЛЕНДАР ПОДІЙ
«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
КУРСИ ВАЛЮТ
???? ???????? ?????? ?? ??????
АРХІВ НОВИН



Контроль знань


Категорiя: Контроль знань Система       Дата: 17-09-2011, 11:55      

КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

Система контролю знань слухачів розрізняє види контролю, що можуть застосовуватися в системі підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування - вхідний, поточний, підсумковий.

Вхідний контроль покликаний визначити рівень знань, умінь та навичок, якими вже володіють слухачі, з метою визначення ступеня їх готовності до сприйняття нових програм, предметів, окремих модулів тощо.

Вхідний контроль варто проводити у формах співбесіди, тестування, анкетування, виконання професійних завдань тощо.

Підсумковий контроль проводиться для визначення якості засвоєння конкретного модуля чи навчальної програми, а також для загальної оцінки результатів навчання. Такий контроль організовується на рівні центру та здійснюється у різних формах: співбесіди, тестування, семінарського заняття, обміну досвідом роботи, заліку тощо.

Однією з можливих форм усіх трьох видів контролю знань є анкетування. Як одна з форм соціологічного дослідження, воно використовується для оцінки знань слухачів (найчастіше – як форма вхідного або підсумкового, інколи і як форма поточного контролю).

Анкетування може здійснюватись як викладачем, так і організаторами навчання.

Співбесіда – є основним методом виявлення рівня навчальних досягнень слухачів. У ході співбесіди систематизується та узагальнюється засвоєні знання, аналізуються помилки, виявляються прогалини у знаннях, використовуються оперативні та доцільні шляхи їх усунення тощо.

Тестування - проводиться як комплексна перевірка знань слухачів з модулів, передбачених навчальним планом. Тестування проводиться за питаннями, складеними відповідно до навчальної програми, з урахуванням такої форми організації навчання, як самостійна робота слухачів.

Семінарське заняття - форма навчального заняття, при якій викладач організує дискусію навколо попередньо визначених тем, до котрих слухачі готують тези виступів на  підставі індивідуально виконаних завдань.

На кожному семінарському занятті викладач оцінює активність у дискусії, уміння формулювати і відстоювати свою позицію тощо.

Слухачам, які виконали навчальну програму та здали залік, видається свідоцтво (сертифікат) про підвищення кваліфікації встановленого зразка.

Матеріали для контролю з перевірки рівня знань


__________ _____________ __________ ______ ____ ______ ______________ __________ ________ ______ ________ _____ ________ _______ _____ _________ ____ ______ _____ ______ ___ __________ ____ _______ ______ ______ ______ ________ ______ ____ ________ ____ ________ _______ ______
ОПИТУВАННЯ
Чи має для Вас практичне значення підвищення кваліфікації
Так
Ні
Частково
Не замислювався
?????? ????? ??????
?????? ????? ??????
??????? ???? ??????
?????? ????????????????
?????? ??????? ????
?????? ?i??? ????
????????? ???????? ???????? ??????
???????? ?????? ???????? ???????? ??? ??????????? ??????
{sape_links}