ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ
КАЛЕНДАР ПОДІЙ
«    Жовтень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
КУРСИ ВАЛЮТ
???? ???????? ?????? ?? ??????
АРХІВ НОВИН



Навчання за програмою спеціалізованого короткострокового навчального курсу «Організація роботи та забезпечення виконання законодавства з питань розгляду звернень громадян»


Категория: ---       Дата: 11-10-2018, 12:14      

04 жовтня 2018 року проходило навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, відповідальних за роботу із зверненнями громадян в районних державних адміністраціях, міських радах, об’єднаних територіальних громадах за програмою спеціалізованого короткострокового навчального курсу «Організація роботи та забезпечення виконання законодавства з питань розгляду звернень громадян».

Семінар відкрили ЧАУСОВСЬКА Світлана Іванівна – заступник керівника апарату – начальник управління організаційної діяльності, ЛЕБІДЬ Наталія Вікторівна - начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату Сумської обласної державної адміністрації, магістр державного управління та ЧЕЧІЛЬ Оксана Сергіївна – заступник директора Сумського центру післядипломної освіти, магістр державного управління.

Навчання за програмою спеціалізованого короткострокового навчального курсу «Організація роботи та забезпечення виконання законодавства з питань розгляду звернень громадян» Навчання за програмою спеціалізованого короткострокового навчального курсу «Організація роботи та забезпечення виконання законодавства з питань розгляду звернень громадян»

Тематичну зустріч «Нормативна база та діловодство за зверненнями громадян. Етика спілкування з громадянами» провела ХОМИЦЬКА Марина Олександрівна – головний спеціаліст відділу роботи із зверненнями громадян апарату Сумської обласної державної адміністрації.

ШАПОВАЛ Оксана Анатоліївна – головний спеціаліст відділу роботи із зверненнями громадян апарату Сумської обласної державної адміністрації, провела практичне заняття «Підготовка звітної інформації. Заповнення таблиць».

Також на семінарі порушувалися наступні питання: підготовка відповідей на звернення; актуальні питання організації роботи з розгляду звернень громадян; кращі досягнення колег, відповідальних за роботу із зверненнями громадян.

Семінар завершив свою роботу врученням сертифікатів про підвищення кваліфікаці.


Если вам понравилась эта новость, не пропустите:

Навчання за програмою спеціалізованого короткострокового навчального курсу «Організація роботи та забезпечення виконання законодавства з питань розгляду звернень громадян»{related-news}Навчання за програмою спеціалізованого короткострокового навчального курсу «Організація роботи та забезпечення виконання законодавства з питань розгляду звернень громадян»!
Навчання за програмою спеціалізованого короткострокового навчального курсу «Організація роботи та забезпечення виконання законодавства з питань розгляду звернень громадян».


__________ _____________ __________ ______ ____ ______ ______________ __________ ________ ______ ________ _____ ________ _______ _____ _________ ____ ______ _____ ______ ___ __________ ____ _______ ______ ______ ______ ________ ______ ____ ________ ____ ________ _______ ______
ОПИТУВАННЯ
Чи має для Вас практичне значення підвищення кваліфікації
Так
Ні
Частково
Не замислювався
?????? ????? ??????
?????? ????? ??????
??????? ???? ??????
?????? ????????????????
?????? ??????? ????
?????? ?i??? ????
????????? ???????? ???????? ??????
???????? ?????? ???????? ???????? ??? ??????????? ??????
{sape_links}